Twitter

zondag 9 mei 2010

Moederdag

Moederdag is voor mij dit jaar net iets anders dan voorheen.
Een maand geleden kreeg mijn moeder te horen dat ze Non-hodgkin heeft.
Dit is voor mijn moeder natuurlijk een mokerslag geweest.
Ook voor mij heeft dit een ander kijk op het leven gegeven, het kan je zo maar worden afgepakt.
Moederdag 2010 zal er één zijn zoals nooit ervoor.
Toch zal ik nu richting mijn moeder gaan en haar zoveel als mogelijk te laten stralen, door haar in het zonnetje te zetten.

Zo weer terug van mijn moeder, was toch anders dan ik gehoopt had.
Moederdag was nu meer in mijn gedachten van " het kan de laatste wel is zijn"

Ze was vandaag wel aardig fit maar als je boeken op tafel ziet liggen "wat te doen met kanker"
ja dat is dan er confronterend en dat was wat ik nu net even niet wilde.

Kort om iedereen die gek is met zijn moeder geniet ervan je hebt er maar één.

Groeten dennis.



2 opmerkingen: