Twitter

zondag 9 mei 2010

Mijn eerste keer

Mijn eerste keer.
Na het lezen van Blog berichten van anderen, vond ik het tijd worden om ook is de gok te wagen.
Een verhaal in mijn hoofd zit er al, nu nog verwerken naar schrijf bare taal.
Voor mij is het een extra uitdaging omdat ik nog al veel moeite heb met de "Nederlandse schrijftaal".

Dat ik het toch ben gaan doen is dan ook weer een overwinning voor mij zelf.

Nu ben ik alweer een paar regels verder en zit de eerste keer er alweer bijna op.
De eerste keer hoor je van te genieten maar net als de andere eerste keren zal nu het genieten nog wel gaan komen. De spanning is er af.

Het geen wat ik wil gaan Bloggen ja.. Ik probeer gewoon mijn bevindingen van bepaalde gebeurtenissen te gaan verwoorden.


Groeten Dennis.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten